Հայերեն   English   Русский  

Իմ կյանքը հեքիաթի նման չի եղել. Սոֆի Լորեն


  
դիտումներ: 12019

Թեև լեգենդար իտալացի դերասնուհի Սոֆի Լորենն արդեն 83 տարեկան է, սակայն նա դեռևս հիասքանչ տեսք ունի և շարունակում է նկարահանվել: Դերասանուհին հազվադեպ իր ներկայությամբ պատվում է Կաննի կինոփառատոնը կամ Օսկար մրցանակաբաշխությանը հետևող Vanity Fair հավաքույթը: Եվ ամենուրեք թեև ծերացած, սակայն միևնույն ժամանակ ծաղկուն վիճակում գտնվող լեգենդար իտալուհուն ոստնկայս են ողջունում: Իտալիայի ամենահիասքանչ կինը համաշխարհային կինոմատոգրաֆի կենդանի լեգենդ կոչումը կրում է ոչ թե կյանքով լի իր հայրենիքում, այլ հանգիստ Ժնևում: Գրում է Tatler.ru-ն:

Եվ դա անում է Ապենինյան թերակղզու բնակիչներին ոչ հատուկ սառնասրտությամբ:

Լեգենդար Սոֆի Լորենը վաղուց է հասկացել, որ լռությունը ոսկի է` և ոչ թե զուտ խոսքերով, այլ գործով: Նա հազվադեպ է համաձայնվում լրագրողներին հարցազրույցներ տալ, որոնք յուրաքանչյուր անգամ նրանից որևէ սենսացիոն խոստովանություն են ակնկալում: Սակայն դերասանուհին միշտ ի պատասխան ասում է. "Իմ կյանքը հեքիաթի նման չի եղել: Եվ շատ թեմաների շուրջ խոսելը ցավալի է անգամ հիմա”:

Սոֆի Լորեն

Սակայն մի բան հաստատ է, որ նա ցանկացած տարիքում էլեգանտության և գեղեցկության իսկական մարմնավորում է: Իսկ նրա քայլվածքը… Խոսքերն ավելորդ են, քանի որ դա կինոյի պատմության մեջ ամենահայտնի քայլվածքն է, որն ուղղակիորեն գերում է և բավական է միայն հիշել 1954թ. “Նեապոլի ոսկին” ֆիլմը, որտեղ Լորենը քայլում է անձրևի տակ, իսկ զգեստը կպչում է մարմնին և իհարկե բազմաթիվ տղամարդկանց ուշադրությանն արժանանում:

Սոֆի Լորեն

Տղամարդիկ Լորենի ճակատագրում առանձին դեր են ունեցել: Բավական էր, որպեսզի նա ընդամենը մեկ անգամ հայտնվեր էկրաններին, որպեսզի երկրպագուների մեծ բանակ ձեռք բերեր: Էլիզաբեթ Թեյլորի գլխավոր ամուսինը` դերասան Ռիչարդ Բարտոնը շնչակտուր բնութագրել է Լորենի գրեթե սատանայական դեմքի հատկապես հիասքանչ, շագանակագույն աչքերը, իսկ բրիտանացի դրամատուրգ Նոել Կաուարդը ասել է, որ նրան կարելի է շոկոլադի մեջ քանդակել, որպեսզի աշխարհը կարողանա նրան ագահորեն խժռել:

Սակայն ըստ երևույթին ավելի ճշմարտացի կերպով Լորենի մասին արտահայտվել է ռեժիսոր Լինա Վերտմյուլերը, որը դերասանուհուն 4 ֆիլմում է նկարահանել: “Գարբո, Դիտրիխ, Մոնրո և Սոֆի: Այլևս ով կարող էր ցնցել կանացիության կերպարները: Նրա ցուցանակը` սեքսից մինչև մայրություն: Ով երբևէ չի մտածել գեթ մեկ անգամ նրա կրծքի վրա քնելու մասին”:

Իսկ մանուկ հասակում այս աստվածուհին անգամ չէր էլ կարող երազել, որ երբևէ որևէ մեկը կարող է նրա առջև ծնկի իջնել:

Սոֆի Լորեն

Միայնակ մայրերի համար նախատեսված բարեգործական ծննդատանը ծնված Սոֆին ամբողջ կյանքի ընթացքում այն զգացումն է ունեցել, որ ապօրինածին է, իսկ այն ժամանակ կաթոլիկ Իտալիայում դա մեծ սկանդալի առիթ էր, քանի որ արտաամուսնական երեխան մահացու մեղք էր համարվում: Չար լեզուներից փրկվելով` դերասանուհու գեղեցկուհի մայրը` Ռոմիլդա Վիլանին տեղափոխվել է Պոցուոլի` Նեապոլից ոչ մեծ հեռավորության վրա գտնվող փոքրիկ որսորդական քաղաք: Այստեղ բնակվում էին Ռոմիլդայի մորաքույրը և 2 քեռիները, սակայն այդ հանգամանքը չխոչընդոտեց նրան ևս մեկ աղջիկ երեխա լույս աշխարհ բերել, որի հայրը ևս հրաժարվեց նրա հետ ամուսնանալ և նույնքան անպատասխանատու էր, որքան Սոֆիի հայրը:

Այդ բնակարանում առնվազն 8 մարդ էր ապրում , իսկ Սոֆին սովորաբար նույն անկողնում քնում էր նրանցից առնվազն երեքի հետ: Իսկ պատերազմի տարիներին կենցաղային խնդիրներին ավելացավ նաև սովը: Արդյունքում Ռոմիլդան չէր կարողանում իր և դստրերի համար անգամ հացի փող վաստակել, իսկ Սոֆին այնքան նիհար էր, որ դպրոցում նրան հաճախ ծաղրի էին ենթարկում և ատամի չոփ անվանում:

Սոֆի Լորեն

Սակայն Սոֆիի խոսքով` 14 տարեկան հասակում ձախորդ աղջիկը կարծես “ձվից դուրս եկավ”: Փողոցում քայլելու ընթացքում նրան ուղեկցում էին հարավային երկրի բոլոր բնակչուհիներին քաջ ծանոթ սուլոցներով:

Գրետա Գարբոյին չափազանց նման Ռոմիլդան անկասկած ինքն էլ կարող էր աստղ դառնալ, սակայն ծնողները նրան արգելել էին: Եվ հենց այդ պատճառով իր չիրականցրած երազանքները պետք է իրագործեր դուստրը Սոֆին, որին այդ ժամանակ գեղեցկության մրցույթի մասնակցելու ուղարկեցին:

Այն կոչվում էր “Ծովի թագուհին և նրա 12 արքայադուստրերը”, սակայն արքայադուտր Սոֆին հագնելու համապատասխան զգեստ չուներ: Հենց այդ պատճառով Լորենի տատիկը վարագույրից Սոֆիի համար զգեստ կարեց, իսկ Ռոմիլդան վերցրեց Սոֆիի սև կոշիկները և ներկի հաստ շերտի օգնությամբ այն սպիտակի վերածեց:

Նման տեսքով ապագա աստվածուհին, սեքս խորհրդանիշը և ուղղակի սրտեր կոտրող գեղեցկուհին հայտնվեց մրցույթի 200 մասնակիցների շարքերում: Մասնակիցներին շատերն անգամ իսկական ոսկյա զարդեր էին կրում, սակայն ըստ երևույթին` Սոֆին ադամանդներից առավել թանկարժեք ինչ-որ բանով էր օժտված: Մրցույթի ավարտին նա դեպի Հռոմ ուղևորություն շահեց և պաստառի մի քանի գլանափաթեթներ, որոնցով նրա ընտանիքն անհապաղ կերպով որոշակիորեն վերանորոգեց իրենց բնակարանը, որը վատ վիճակում էր գտնվում:

Իսկ հավերժական քաղաքն մեկընդմիշտ փոխեց Սոֆիի կյանքի հետագիծը: Նա մոդելի աշխատանք ստացավ և հայտնվեց իտալական կոմիկական սերիալում: Սակայն առաջին հոնորարներով հագուստներ չգնվեցին, այլ Ռոմիլդան միլիոն լիրա վճարեց Ռիկարդո Շիկոլոնեին, որպեսզի նա թույլատրեր երեխաներին իր ազգանունը կրել, իսկ արդյունքում դժբախտ Ռոմիլդայի դուստրերը զրկվեցին ապօրինածին երեխաների պիտակից:

Սոֆի Լորեն

Սակայն Սոֆին որոշ ժամանակ անց ազգանունը փոխեց Լազարոյով, քանի որ այն ավելի հնչեղ էր:

Շուտով Սոֆին Լազարո ազգանունը ևս մեկ անգամ փոխեց` արդեն Լորենով: Փոքր բյուջե ունեցող “Աֆրիկան ծովերից այն կողմ” ֆիլմի պրոդյուսերները որևէ ոչ իտալական ազգանուն էին ցանկանում, ինչի արդյունքում ծնվեց Սոֆի Լորենը` ոգեշնչված այն տարիներին հայտնի շվեդ դերասանուհի Մարտա Տորենով:

Վերջին անգամ Սոֆին անունը կփոխի` տիկին Պոնտի դառնալով: Երբ նրանք առաջին անգամ հանդիպեցին, Կառլոն կին, 2 երեխա, 2 տասնյակ հաջող ֆիլմեր և իր կողմից հայտնաբերած աստղ` Ջինա Լոլոբրիջիդային ուներ: Իսկ Սոֆիի վրա նա աչք դրեց այն բազմաթիվ գեղեցկության մրցույթներից մեկի ընթացքում, երբ ժյուրիի անդամ էր հանդիսանում: Արդյունքում նա Սոֆիին իր գրասենյակ ֆիլմում նկարահանելու նպատակով փորձի հրավիրեց: Օպերատորը չգիտեր ինչպես վարվել Սոֆիի անսովոր դիմագծերի հետ, սակայն նա կտրականապես հրաժարվեց քիթը վիրահատել և նիհարել: Սակայն Պոնտին այդ քմահաճույքը զիջեց, քանի որ բնազդաբար զգաց, որ ճիշտ խաղադրույք է կատարում: Հանձինս Կառլոյի Սոֆին իդեալական մենեջերի գտավ և իհարկե հոր, որ կյանքում չէր ունեցել: Սակայն այդ պահին նա արդեն “իր ընտանիքի համար հոր կարգավիճակում էր գտնվում, քանի որ ամբողջովին ապահվում էր մորն ու քրոջը":

Իսկ նրա աստղային ժամը 19 տարեկան հասակում էր, երբ Լոլոբրիջիդան հրաժարվեց Աիդայի դերից, քանի որ չէր ցանկանում, որպեսզի իրեն կրկնօրինակեն և նույնիսկ մեծն սոպրանո Ռենատա Տեբալդին: Իսկ Սոֆին չէր կարող իրեն նման քայլ թույլ տալ:

Սոֆի Լորեն

Այդ ժամանակ նա նաև Պոնտիի սիրուհին դարձավ: Պրոդյուսերը դեռևս ամուսնացած էր գեներալի դստեր հետ, իսկ այդ կապին դեմ էր նաև Ռոմիլդան, որը տեսնում էր, որ դուստրը բռնել է իր իսկ սխալ ճանապարհը: Պոնտին շարունակ կրկնում էր, որ Լորենը իրեն միայն իտալական ֆիլմերով չսահմանափակի:

Իսկ Սոֆին հետևեց նրա խորհրդին: Երբ նա առաջին անգամ Ամերիկա ուղևորվեց հետևեց սիրելիի խորհրդին և կարճ ժամանկահատվածում սկսեց Շեքսպիրի լեզվով խոսել:

Մի անգամ Պոնտտի հիշատակին ելույթի ընթացքում Սոֆին չկարողացավ զսպել արցունքները` հիշելով, թե ինչպես նա իրեն սովորեցրեց առանց դանակի օգնության, ճիշտ ձվածեղ ուտել:

1956թ. Պոնտին Սոֆիի համար դեր գտավ ամերիկյան “Հպարտություն և կիրք” ֆիլմում, որտեղ նրա գործընկերներն էին Ֆրենկ Սինատրան և Քերի Գրանտը: Իսկ նկարահանումների նախօրեին ռեժիսոր Ստենլի Կրամերը հավաքույթ էր կազմակերպել դերասանների համար:

Բազամաթիվ զգեստներ փորձած Սոֆին չափազանց շատ էր նյարդայնանում այդ հավաքույթի պատճառով: Իսկ Ավա Գարդների հետ նկարահնվելու երազանք ունեցող Քերի Գրանտը մտադրված կերպով ուշացել էր հավաքույթից: Ժամանելուց անմիջապես հետո նա սկսեց բարկացնել Սոֆիին` ձևացնելով, որ նրան շփոթում է Լլոլոբրիջիդայի հետ: Սակայն քառորդ ժամ անց սրտակերը սիրտը բացեց Սոֆիին` պատմելով իր կյանքի մասին: Նրանք ևս մեկ անգամ հանդիպեցին և միասին իսպանական ռեստորան հաճախեցին, իսկ արդեն որոշ ժամանակ անց ամեն երկո միասին էին: Դերասանը Սոֆիին սովորեցրեց օգտագործել Ամերիկայում բացված հորիզոնները, ճիշտ տպավորություն գործել, բացի այդ նա խնդրում էր գեղեցկուհուն ոսկյա թևնոցներ կրել, որոնք հենց ինքն էր նվիրել:Իսկ ամուսնության վերաբերյալ Գրանտի առաջարկն անիմաստ էր, քանի որ Սոֆին արդեն երեք տարի շարունակ գաղտնի նշանադրվել էր Պոնտիի հետ և “Հպարտություն և կիրք” ֆիլմի նկարահանումներից հետո նրանք առաջին անգամ համատեղ ճանապարհորդության մեկնեցին: Նրանք տեղավորվեցին հոլիվուդյան լեգենդար “Բեվերլի Հիլզ” հյուրանոցում և միասին ներկա գտնվեցին Սոֆիի պատվին կազմակերպված ճաշկերույթին: Այդ երեկոյի ընթացքում Լորենը շրջապատված էր բազմաթիվ լուսանկարիչներով և ձեռք բերեց շատ ավելի մեծ համբավ, քան ուղղակի իտալացի սեքս խորհրդանիշի կոչումն էր:

Շուտով Սոֆին հասկացավ, որ ստուդիաններն ուղղակի չգիտեն, թե ինչպես կարելի է իր հետ վարվել: “Նրանք հանձինս ինձ սովորական օտարերկրացի դերասանուհու էին տեսնում: Եվ փորձում էին ինձ փոխել”, - հիշել է դերասանուհին:

Սակայն դերասանուհին այնումաենայնիվ շարունակեց ամերիկյան ֆիլմերում նկարահանվել:

Իսկ Գրանտի հետ Լորենը նկարահանման հրապարակում հանդիպեց ևս մեկ անգամ` արդեն “Լողացող տնակ” ֆլմում: Ֆիլմը դարձավ դերասանուհու լավագույն հոլիվուդյան աշխատանքը, որի ընթացքում նրա և Գրանտի միջև քիմիան հավասար էր միջուկային պայթյունի: Այս դեպքում անգամ Պոնտին արդեն սկսեց խանդել: Նա սկսեց պաշտոնապես ամուսնալուծվելու մասին մտածել, իսկ Գրանտն այդ ընթացքում ամեն օր գործընկերուհուն ծաղիկներ էր ուղարկում:

“Ես ընտրության առջև էի կանգնած: Սակայն Կառլոն իտալացի էր և իմ աշխարհից, իսկ Քերին` ոչ”, - անկեղծացել է դերասանուհին:

Սոֆի Լորեն

Հայրենասիրությունը նրան չհիասթափեցրեց, քանի որ նախաճաշի ընթացքում Սոֆին պարբերականում նկատեց, որ Պոնտիի ամուսնալուծությունը հաստատվել է դատարանում և միագամից երկու փաստաբան նրան հավաստիացրեցին, որ Պոնտիին և Սոֆիին կարելի է ամուսիններ համարել:

Ճակատագրի հեգնանքով հաջորդ օրը “Լողացող տնակի” նկարահանման հրապարակում Լորենի և Գրանտի հարսանիքն էր նկարահանվում: Եվ դա միակ դեպքն էր, որ Սոֆիին հաջողվեց հարսի ճերմակ զգեստ կրել, քանի որ Վատիկանը դեմ էր Պոնտիի հետ նրա ամուսնությանը մինչև այդ: Բացի այդ Լորենը նաև Գրանտի կողմից շնորհավորանքների արժանացավ:

Պոնտիին կրկնամուսնության մեջ մեղադրեցին, իսկ Սոֆիին` անօրինական կենակցության: Տիկին Պոնտի դառնալու արդյունքում ամբողջ ուրախությունը ոչնչացավ, իսկ հաջորդ ութ տարիների ընթացքում սիրեցյալները ֆրանսիական Ռիվիերայում կամ Շվեյցարիայում դղյակներ վարձակալեցին` պայքարելով իտալական կրոնական և աշխարհիկ օրենքների դեմ:

Սոֆին չափազանց շատ էր կարոտում իր հայրենիքը: Իսկ 1967թ. նրանք ռիսկի դիմեցին Հռոմ վերադառնալու համար: Նրանց արգելեցին միասին հանրությանը ներկայանալ, թեև մեկ տարի առաջ նրանք իրենց ամուսնությունը գրանցել էին Ֆրանսիայում: Հենց այդ պատճառով նրանք ստիպված էին առանձին հյուր գնալ և հորինված անուններով հյուրանոցի համար պատվիրել: Սակայն Լորենը չկոտրվեց, նա այժմ ևս հավատարիմ է իր դիրքորոշամնը. “Ես ոչնչի համար չեմ զղջում”:

Իսկ Լորենի մասնակցությունը “Երկու կանայք” ֆիլմում փոխեց ամեն ինչ: Սոֆիին հաջողվեց առանց որևէ դժվարության այրի կնոջ մարմնավորել, իսկ այդ գործում նրան հարկավոր էր ընդամենը իր մանկության սովը, առնետներին, թունելում անցկացրած գիշերները հիշել: Կարելի է ասել այս ֆիլմում նրա մարմնավորում էր իր մորը` Ռոմիլդային:

“Ֆիլմը դիտելիս դուք արտասվում եք իմ հերոսուհու հետ միասին: Մինչև այդ ֆիլմը ես դերակատար էի: Սակայն այդ ֆիլմն ինձ իսկական դերասանուհի դարձրեց”, - խոստովանել է Սոֆին:

Եվ աշխարհը համաձայնվեց Լորենի հետ, ում Օդրի Հեփբերնի հետ միասին “Օսկարի” նոմինացրեցին և պատմության մեջ առաջին անգամ արձանիկը լավագույն կանացի դերի համար բաժին հասավ օտարերկրյա դերասանուհուն: Իսկ Լորենը վստահ էր, որ Օսկարի չի արժանանա: Մրցանակաբաշխությունը չէր հեռարձակվել իտալական հեռուստատեսությամբ և հենց այդ պատճառով նա հանգիստ պառկեց քնելու:

"Ինձ զանգահարեց Քերի Գրանտը և հարցրեց, թե արդյոք ես տեղյակ եմ, որ Օսկարի եմ արժանացել: Քերին չափազանց երջանիկ էր, որ ինքն էր ինձ այդ մասին տեղեկացնում”, - հիշում է Լորենը:

“Ես երբևէ Օսկարի չէի արժանանա, եթե շարունակեի Հոլիվուդում նկարահանվել: Ես գիտեի, որ իմ տեղն Իտալիայում է: Ես Ամերիկայում հայտնիություն ձեռք բերեցի իտալական ֆիլմերի շնորհիվ”:

Եթե Գրանտը Լորենի գլխավոր ամերիկացի գործընկերն էր, ապա Մարչելո Մաստրոյանին հստակորեն դարձավ նրա իտալացի գլխավոր զուգընկերը: Երբ Սոֆիին հարցնում են նրա մասին, նա միշտ ժպիտով պատասխանում է, որ 40 տարի շարունակ միասին են նկարահանվել: Եվ որ ինքը սիրում է իրենց համատեղ բոլոր ֆիլմերը:

Իրական կյանքում նրանք լավ ընկերներ էին, իսկ ֆիլմերում նրանք հարաբերություններում իսկական իտալական կրքեր էին բորբոքվում և բացի այդ նրանք 20-րդ դարի կինոմատոգրաֆիայի ամենագեղեցիկ զույգերեից են համարվում:

Տարիներ շարունակ Լորենը հուսահատ կերպով երազում էր մայրանալու մասին, սակայն հորմոնալ անհավասարակշռության շնորհիվ երկու երեխա կորցրեց:

Այդ իսկ պատճառով երրորդ անգամ մեծ դժվարությամբ հղիացած Լորենը փակվեց հյուրանոցի 18-րդ հարկում` խիստ անկողնային ռեժիմի հետևելով և անգամ խզեց հեռախոսային կապն արտաքին աշխարհի հետ, իսկ նրա կողքին այդ ընթացքում հավատարիմ Ինեսն էր գտնվում:

Արդյունքում, երբ Կառլո Պոնտի կրտսերը լույս աշխարհ եկավ, երջանկությունն ուղղակի անսահման էր: Իսկ արդեն չորս տարի անց կրկին խիստ անկողնային ռեժիմի հետևելու արդյունքում ծնվեց Էդուարդո Պոնտին: Նա հետևեց հոր օրինակին և պրոդյուսեր դարձավ, իսկ Կառլո կրտսերը դաշնակահարի մասնագիտություն ընտրեց:

Սոֆի Լորեն

Այդ ժամանակ լիարժեք երջանկության համար նրանց միայն սեփական օջախ էր հարկավոր: Այնպես որ Հռոմից 13 մղոն հեռավորության վրա գտնվող 16-րդ դարի դղյակի վերականգման համար Պոնտին ու Լորեն ինչպես ջանք ու եռանդ, այնպես էլ իրենց կարողությունը չխնայեցին:

Այս դրախտային անկյունում ամուսիններն անկոչ հյուրերի չէին սպասում, սակայն 1977թ.-ին նրանք կարաբիները հյուրընկալվեցին: Պոնտիին մեղադրեցին հարկերից խուսափելու և երկրից կապիտալները հեռացնելու մեջ: Նա ամեն կերպ պայքարում էր, սակայն դղյակն այնուամենայնիվ առգրավվեցին պարտքի դիմաց:

Իսկ նախքան առանձնատան կորցնելը Սոֆին փորձել էր փրկել անվանի նկարիչների կտավների հավաքածուն: Սակայն նրան չհաջողվեց դրանք Փարիզում գտնվող իր բնակարան տեղափոխել, քանի որ Հռոմի օդանավակայանում նրան ձերբակալեցին և 9 ժամ շարունակ հարցաքննեցին ամուսնու ֆինանսական գործողությունների մասին:

Առանձնատունը և արվեստի գլուխգործոցները վերադարձրեցին 1990թ-ին, իսկ մինչ այդ Լորենը հասցրեց հարկեր չվճարելու համար 17 օր բանտում անցկացնել: Իսկ Կառլոյին 4 տարով հասարական աշխատանքների իրականացման պարտավորեցրեցին:

Սոֆի Լորեն

Բանտից դուրս գալու ընթացքում նրան բնականաբար պապարացիները դիմավորեցին, իսկ Սոֆին նրանց չհիասթափեցրեց իր տեսքով:

Տարածված ասեկոսեների համաձայն` Պոնտիին չէին ներել աշխարհի ամենագեղեցիկ կնոջ հետ ամուսնանալու պատճառով: Սակայն Սոֆին ու Պոնտին շարունակում էին միմյանց կողքին մնալ: Եվ անգամ ամենատարբեր պարբերականներում հայտնվող տեղեկություններն ամուսինների դավաճանությունների վերաբերյալ չխալխլեցին նրանց ամուր հարաբերությունների հիմքը:

Ի տարբերություն իր հասակակից այլ աստղերի Սոֆին հասուն տարիքում ևս չդադարեց նկարահանվել: 2002թ.-ին նա հայտնվեց իր որդու` Էդուարդոյի “Անծանոթների շրջանում” ֆիլմում, իսկ 2009թ.-ին “Ինը” մյուզիքլում ստվերում թողեց Պենելոպա Քրուզին, Քեյթ Հադսոնին և Մարիոն Կոտիյերին:

Սոֆի Լորեն

2007թ.-ին Պոնտին մահացավ, սակայն Սոֆին բազմիցս հայտարարել է, որ նրա մահից անգամ տարիներ անց միևնույն է ցավը չի անցել և նա չի համակերպվել այդ կորստի հետ: Նա խոստովանել է, որ չափազանց շատ է կարոտում իր սիրելի ամուսնուն:

Նրա ծիծաղն ուրախության և արցունքների արանքում ինչ-որ բան է հիշեցնում: Իսկ կինոյի տաճարում Սոֆի Լորենը կենդանի վերջին աստվածուհին է և չնայած բազում դժվարություններին` նա շարունակում է ծիծաղել:





Մեկնաբանել
Copyright © 2014 — ankakh.com. All Rights Reserved. Նյութերը մասնակի կամ ամբողջությամբ մեջբերելիս ակտիվ` հիպերլինքով հղումը Ankakh.com-ին պարտադիր է: